Un vagó de metro segrestat i 17 hostatges que seran executats si no es paga un milió de dòlars. Tan electritzant com divertida, un tipus de cinema que ja no es fa. Per a un amant dels metros, un regal. (8)
Comèdia absurda amb un xef amnèsic per arbitrarietats del guió. Ni dos excel·lents actors com Karra Elejalde i Enric Auquer poden salvar-la. (5)
The Fall (Tarsim Singh, Índia 2006 (Filmin))
Visualment prodigiosa i (oh miracle!) sense efectes digitals. Llàstima que la història es vagi enfonsant lentament cap al tedi ensucrat. (7)
Seules les bêtes (Dóminik Moll, França 2019 (Filmin))
Tragicomèdia dels errors on res no és el que sembla: cal anar seguint els diferents punts de vista per treure l’entrellat. Enginyosa. (8)
Babylon (Damien Chazelle, USA 2022 (Balmes))
Reconstrucció del Hollywood de l’arribada del cinema sonor amb la intenció de retre-li un homenatge emocionat (que no emociona). Un festival d’excessos que cal veure per creure’l. Inigualable. (5)
The Burnt Orange Heresy/Una obra mestra (Giuseppe Capotondi, USA/Itàlia 2019 (Filmin))
Intriga moderadament distreta i elegant sobre el món de l’art i les lleis del mercat. Amb l’encisadora Elizabeth Debicki. (6)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada