Iniciat l'any 1974.
50 quilòmetres de vies i 51 estacions que presten servei a una població d'un milió tres cent mil habitants.
El 80 % del recorregut és soterrat.
Praga és una bella ciutat, però aquest adefesi de mapa és un dels moments més foscos de la col·lecció.
Quin bodrio! Aquesta nit tindré malsons...
ResponEliminaEl mapa no té disseny però l'estructura radial ha de ser molt pràctica... en principi!
ResponEliminaaixò quan el riu no fa una crescuda i s'inunden unes quantes estacions...
ResponEliminaJo em quedo amb la Praga tan bella i oblido el metro que, per cert, es veu que hi vaig utilitzar un bitllet més temps del permès i em varen fer pagar una multa. Res important.
ResponEliminaNo es pot tenir tot...
ResponEliminael plànol no mata, però les estacions de Praga eren ben boniques..igualiques que les ratoneres d'aquí (amb un disseny gràfic de primera, això sí).
ResponEliminaSanti, corre a contemplar un mapa de Londres com antídot.
ResponEliminaGalde, si no té estètica, no em val.
ResponEliminaPons, una virtut que li desconeixia.
ResponEliminaGlòria, aquesta és una altra: que no hi hagi dos metros al món que facin servir el mateix sistema de tarifes. Ganes de complicar-nos la vida.
ResponEliminaSí, Brian, sí que es pot tenir tot, no siguis conformista ;p
ResponEliminaAra no les recordo, Kalamar, hi hauré de tornar.
ResponEliminaUf! quina sort! no vaig baixar al metro :)
ResponEliminaNosaltres sí, Clídice, i no estava pas malament. Però també vam ensopegar amb un taxi que ens volia cobrar una carrera de 25 euros; sort que les senyoretes de la recepció de l'hotel ens van "salvar".
ResponEliminaEl pont de desembre pensaré en aquest apunt.
ResponEliminaMou-te per la superfície, Puig!
ResponElimina