dimarts, 3 de març del 2009

El cosí mallorquí


Foto ombrelle
Encara que diguin que val més un amic a la porta que un cosí a Mallorca, sóc d’aquells que no volen escollir i aspiren a tenir-ho tot. Per això duia dies preocupat per l’absència de visitants illencs al meu bloc. Com podia ser possible que entre dues mil visites en quatre mesos i escaig no n’hi hagués cap originada a les Balears? A l’àmbit dels Països Catalans, que vindria a ser l’ecosistema natural del meu bloc, m’havia vingut a veure gent del Principat, del Rosselló, del País Valencià i d’Andorra, però misteriosament ningú de les Illes.

Si trucava a la porta gent ben despistada de Nagoya, Sao Paulo, Dubai o Surabaya, no hi havia cap possibilitat estadística de rebre una visita des de Mercadal o Campos?

Per acabar d’intrigar-me, havia observat que el mapa de la pàgina “Blocs de Lletres” no mostrava mai cap marcador vermell sobre les Balears. Volia dir això que a Mallorca ningú no s’ocupa d’escriure blocs literaris? O potser és que formen part d’un club incestuós i privat que no vol contactes amb el món d’ultramar?

Les meves cabòries em duien cada vegada més lluny en la recerca d’una explicació plausible, fins que avui finalment s’ha produït el miracle i he rebut la primera visita d’un navegant de Ciutat de Mallorca que buscava quelcom sobre Monteverdi.

Bé, he constatat que els illencs també existeixen a la xarxa i ja puc dormir tranquil. O gairebé... perquè, ara que hi penso, no és estrany que no tingui visitants de l’Alguer?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada