dissabte, 2 de febrer del 2019

Un món de metros: Nanning

Nanning és una ciutat del sud de la Xina de gairebé 3 milions d'habitants. Disposen de metro des del 2016 i ja compten amb dues línies, 41 estacions i 53 quilòmetres de xarxa. Com que són xinesos i van a preu fet, pel 2022 pensen tenir 4 línies més en funcionament, amb 64 estacions afegides.

De moment el mapa els hi ha quedat ben senzill, tot i que no s'explica perquè no traçaven una creu i evitaven aquests revolts innecessaris. El detall més curiós és que les línies verda i vermella semblen compartir un mateix tram de vies entre les dues estacions centrals.

4 comentaris:

  1. Potser és per això aquest revolt central, per demostrar que hi ha dues estacions de correspondència seguides allà. Espera a que tinguin les altres 4 línies, segur que alguna passarà per aquí mateix.

    ResponElimina
  2. L'altre dia vaig veure un joc a microsiervos que em va fer pensar en la teva afició, ja em diràs què tal et sembla.

    ResponElimina
    Respostes
    1. He jugat una mica i no té mala pinta. Llàstima que ja m'ha passat la meva època Sim-City.

      Elimina