diumenge, 20 d’octubre del 2013

(46) Em faig miques

Bang! Allà eres tu
Massa daurat massa trist
Vas dir la veritat
Vaig plorar
Vas volar

Vas dir-me boig (i sóc boig)
com un barretaire
Alguns s’enamoren
Jo em faig miques

Tu fas ploure
Massa llòbrec, massa rígid
Si no caigués la nit
enfosquiries les coses

Vas dir-me boig (i sóc boig)
com un barretaire
Alguns s’enamoren
Jo em faig miques

Bang! Aquí sóc jo
Ningú enlloc
ni terra ni cel
ni llum ni aire

Vas dir-me boig (i sóc boig)
com un barretaire
Alguns s’enamoren
Jo em faig miques
El segon disc acaba amb aquesta cançó tan estranya: només dues notes i un loop de violoncel sol. La veu distorsionada fins a extrems d’inexpressivitat baritonal. El barretaire foll prové d’Alícia, esclar.

No cal dir que m'agrada molt.


2 comentaris:

  1. Experimentalment està molt bé tant la música, el vídeo i la lletra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs experimenta, Galde, que això s'acaba. Per falta de subvencions.

      Elimina