dissabte, 22 de febrer del 2014

(63) Dos tipus de persones


Hi ha dos tipus de persones:
a) el meu amor i jo
b) els altres
dos tipus de persones:
1) els mediocres
i 2) jo i el meu amant 
Tothom cau en una de dues categories
que sempre dues seran:
aquells perduts en la foscor i sense un llum
i llavors,
el meu amor i jo…
Em recorda allò de: hi ha 10 tipus de persones, els informàtics i tota la resta. 

No, ara de veres,  aquí canta un borratxo a la porta del "pub", un borratxo amb un sentit binari de la vida.


2 comentaris:

  1. Entre el meu amor i jo i jo i el meu amant hi ha una gran distància encara que sembli el mateix. Segur que em quedo amb la primera definició, encara que la temptació sigui per la segona.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé, Joan, si l'ideal és que les dues expressions coincideixin.

      Elimina