dimarts, 20 de gener del 2009

Spamalot


Foto de Malkav
Sense exagerar, prop del 90% de les trucades que rebo al telèfon fix de casa són de caràcter comercial, sovint a hores inoportunes i sempre de companyies de telefonia. No és cap novetat: a tothom li passa i no sembla que hi hagi cap manera d'evitar-les.

Procuro desempallegar-me d'aquestes trucades amb fermesa i amb la poca amabilitat que em queda, tot informant els tele-venedors (que, en el fons, no tenen cap culpa), abans que vagin més enllà, que no accepto intromissions d'aquest tipus, que les considero un spam de la pitjor espècie.

De totes les companyies del ram que es fan i es desfan la més persistent és sense dubte Orange, que té la delicadesa de trucar-me uns tres cops per setmana. Fa unes setmanes l'esbirro de torn, en rebre el meu rebuig, (no sé si per innocència o per penques) em va preguntar si ja m'havien trucat abans.

Avui, un altre d'aquests mossos del Con Sud que se t'adrecen pel nom com si et coneguessin de tota la vida, en dir-li que ja n'estava fart, m'ha respost:

-Disculpe, pero yo todavía no había tenido el placer de hablar con usted.

Li he dit que ignorava quants operadors treballaven a Orange (on sospito que la plantilla es deu renovar sovint), però que si us plau m'estalviessin el descriptible plaer de conèixer-los a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada