dimecres, 9 de març del 2011

Pix escriu una novel·la

Pix entra a un supermercat de la cadena Bonpix i tot just després d’abandonar el seu carret de la compra (decorat amb quadrets mig escocesos), prop de les taquilles es troba el seu amic Dix.
—Hola Pix —diu Dix.
—Hola Dix —diu Pix.
—Has sortit a comprar? —pregunta Dix.
—He sortit a comprar —respon Pix.
—Què compraràs? —pregunta Dix.
—Què compraràs tu? —pregunta Pix.
—No es respon una pregunta amb una altra pregunta —diu Dix. Sembles gallec.
—Contesto com em dóna la gana —diu Pix.
—Saps que ets un cap quadrat?
—No em podria importar menys.
—Deixa’m endevinar-ho: potser cubs aromàtics de l’Avecrem de tota la vida? Glaçons de gel? Pasta per fer lasanya? Tovallons de paper?
—No, quatre brics de Pixy-Cola.
—Ha, ha —riu Dix.
—Me’n vaig —diu Pix.
—Bon viatg —diu Dix.

21 comentaris:

  1. M'estic PIXant de riure... o de por?

    ResponElimina
  2. T'asseguro, Galde, que no sé qui ha escrit aquesta bajanada. Potser un alumne retardat del taller de l'Ateneu.

    ResponElimina
  3. Acabo de rebre un missatge anònim que m'assegura que la solució es troba aquí. No seré jo qui ho dubti.

    http://riellblvd.blogspot.com/

    ResponElimina
  4. esteu bojos...jajajajj
    m'en vaig a comprar un compas per trencar el sortilegi
    ja vinc!!!

    ResponElimina
  5. Ostres, Allau, veig que aquí no se salva ningú. Què volen aquesta gent???????

    ResponElimina
  6. ... esperem que no acabin parlant malament de Charles Pixkens!!!

    ResponElimina
  7. Déu meu, si continuem així acabarem tots parlant a pixelades!!

    ResponElimina
  8. HAHAHA JA NO HI SOU A TEMPS, LA RESISTÈNCIA ÉS TAN INÚTIL COM RIDÍCULA!!!

    ResponElimina
  9. $%&help"$=?&%ocors"$%/)¿auxi"·$%%&li!!!!

    ResponElimina
  10. És que a sobre ens fan mofa, se'ns en riuen a la cara, i de moment no tenim res a fer. Quan acabarà això? Perquè ha d'acabar, ha d'acabar... quanta destrucció...

    ResponElimina
  11. Gran obra, sí senyor! Què enginyosos que són aquests píxels! I guapos, i ben plantansocorsauxiliajudeumelspíxles són bons, molt bons!

    ResponElimina
  12. LEBLANSKY que estàs abduït, resisteix!!!

    ResponElimina
  13. No és d'ara, no, ja fa temps que se'ns PIXen a sobre...

    ResponElimina
  14. Pixi i Dixi.... els recordes???? Molt bona la PixiCola !!!!!

    ResponElimina
  15. Mr. Jinks! Acaba amb el Pixie! Mardito roedore!!

    ResponElimina
  16. Sí, riure sí, però no entenc res... pixie i Dixie?

    ResponElimina
  17. No tenim res a fer, el món es discret: el continuum analògic és només una il·lusió. Això sí, el Pix que ens ha envaït és de baixa definició.

    ResponElimina
  18. Avui he anat una mica atabalat amb el PIX i també perquè sóc de nou a la Cerdanya, i m'havia guardat pel vespre el teu blog. És evident que en aquest univers hi ha qui sap crear coses. Salut!

    ResponElimina