diumenge, 5 d’abril del 2009

Dissabte IKEA

Les famílies estructurades, com la que formem Josep i jo, acostumem a anar a IKEA els dissabtes a la tarda, encara que només sigui per no sentir-nos sols. Avui calia fer una mena de processó de Setmana Santa per passar de la secció de dormitoris fins a la de cuines. La clientela era d’allò més multicultural: magribines de mocador al cap, llatines conclusives, eslaves esnobs i franceses de províncies (totes elles acompanyades d’homes sense dret al vot).

Potser serà hora que les properes discussions sobre el futur de la Humanitat es duguin a terme aquí a l’Hospitalet, enlloc d’enfrontar a Michelle Obama i Carla Bruni en un lloc tan impossible com és Estrasburg.

13 comentaris:

  1. Ikea! nosaltres hauríem d'anar fa temps, però les darreres voltes que hem anat han posat en perill la nostra estabilitat i el nostre futur com a parella (com a família estructurada :-P)..., crec que hi ha alguna cosa a l'aire d'Ikea que fa eixir el pitjor de l'animal consumista-decorador d'interiors que duc a dintre i el pitjor de l'animal estalviador que l'F. du a dintre (per no parlar de l'animal calculador d'espai al cotxe i a casa). Un drama...però m'has fet vindre ganes d'anar.

    ResponElimina
  2. Es veu que ahir també Forges va anar a Ikea
    http://www.elpais.com/vineta/?d_date=20090405&autor=Forges&anchor=elpporopivin&xref=20090405elpepivin_1&type=Tes&k=Forges

    ResponElimina
  3. Sí, Maria, ja li he dit a en Josep que semblava que en Forges ens estigués espiant per un foradet.

    Però a nosaltres Ikea ens dóna bon rollo i, si més no, sempre firem alguna galeta de gingembre o unes arengades perfumades.

    ResponElimina
  4. Ikea és una trampa! No hi ha manera d'anar-hi sense sortir-ne amb més coses de les que volies. Nosaltres hi hem d'anar demà, a comprar uns prestatges... i ja veurem que més portem :-p

    ResponElimina
  5. Per una mica menys de 3 euros hi ha un lot de 17 recipients de plàstic per a la cuina que estan molt bé.

    ResponElimina
  6. A mi m'encanta anar a l'ikea, però sóc capaç ( bé, només ha passat una vegada) de sortir sense comprar!

    ResponElimina
  7. he fet un tomb per casa teva i m'agradat...et fa res si em quedo??
    ja ens veurem!
    sargantana

    ResponElimina
  8. Banvinguda,Mireia. Vas sortir sense comprar res de res? Jo m'ho faria mirar. ;-)

    I benvinguda també, sargantana. A diferència dels pisos del món real, aquí no hi ha problemes d'espai, així que estaré encantat que et quedis i fins i tot podràs escollir habitació.

    ResponElimina
  9. I jo que encara no he anat mai a l'Ikea! Pot ser un lloc exòtic per descobrir aquestes vacances. :)

    ResponElimina
  10. Hola Lena, benvinguda! Al menys una vegada a la vida ho has d'experimentar.

    ResponElimina
  11. ok...pero jo nomes necesito una pedra al sol....
    aqui deu de tocar el sol de ple veritat??jejejej

    ResponElimina
  12. sóc adicta a ikea! Pero els dies de cada dia, al migdia, quan no hi ha ningú (o quasi), res comparable amb els aglomerats dissabtes.
    També em costa sortir-ne sense res a les mans ...

    ResponElimina