divendres, 24 d’abril del 2009

Estranya diada (II)

Si bé les circumstàncies no m’han permès passejar-me tant com hauria volgut aquest Sant Jordi, el volt habitual pels blocs d’amics i coneguts s’ha convertit en una mena de rambleig festiu on regnava la cordialitat i l’intercanvi de floretes.

També ha estat un jorn carregat de bones noves dins de la meva família catosfèrica, una família de la que fa sis mesos en desconeixia totalment l’existència i amb la qual ara em sento totalment involucrat.

Així, els companys del Diccitionari arribaven ahir a les 2.000 citacions publicades i, després de felicitar-los merescudament, només cal desitjar-los que, com bons alpinistes que són, ara coronin el seu primer 8.000.

Ahir també desembarcava de València Martí R. Electrique per estrenar-se com a autor signant al Passeig de Gràcia amb l’antologia de les entrades més àcides y sexys de “Busca qui t’ha pegat”. Davant de la impossibilitat d’assistir-hi, vaig despatxar-hi el meu ambaixador plenipotenciari perquè m’aconseguís un exemplar.

Last (perquè fou la darrera notícia en arribar-me) but not least, en Jesús M. Tibau i la Maite van treure a la llum una edició ben especial, sota la forma d'un molt benvingut infant, predestinadament literari. En altres paraules, ens han fet ciber-tiets; o sigui que la diada no podia acabar millor.

2 comentaris:

  1. Al Jesús li vaig dir una cosa molt semblant, que li havia nascut una criatura marcada per la literatura ;-)

    ResponElimina
  2. m'agrada això dels cibertiets, moltes gràcies

    ResponElimina