diumenge, 26 d’octubre del 2008

Dos segons de fama

Llegeixo a la contraportada de EL PAÍS un reportatge sobre una noieta molt bufona, el mèrit de la qual és el de ser la usuària espanyola amb més contactes a la seva pàgina personal de MySpace. Comptabilitza 129.000 “amics” virtuals, l’equivalent a la població de Cadis, precisa l’article.

Deixant de banda els problemes logístics que suposa gestionar les relacions amb aquesta patuleia tremenda, em pregunto què deu significar exactament ser “amic” d’aquesta mossa. Suposo que aquí, als llimbs virtuals, algunes paraules s’usen en accepcions desconegudes per a mi. També penso que la popular cibernauta ha estat víctima de la síndrome del rècord Guinness, aquest que força certes persones a cometre actes inútils i fora de mida amb el sol propòsit d’obtenir una almoina de celebritat.

Llegim els somnis per complir que es troben al perfil d’aquesta triomfadora:

Posar per portades de revistes i shows de moda; tenir un paper en una de les meves sèries preferides; tenir la meva petita col·lecció de roba; tenir 1.000.000 d’euros; fer voluntariat a països necessitats; tenir la meva fundació benèfica...”

Aspiracions ben comprensibles que milions de persones (fins i tot jo) podríem compartir; tot i que em temo que les oposicions per accedir a la plaça han de ser molt renyides i que Angelina Jolie no cedirà fàcilment el seu indiscutible lideratge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada