divendres, 29 de juny del 2012

Sota mínims

El signe dels temps: una dita popular als anys 60 era “si l’amor és pur, què importa el sexe”. Als anys 80 esdevingué “si el sexe és pur, què importa l’amor”.

Càncer: diverses investigacions multidisciplinàries descobriren a finals de la dècada dels 70 que la vida era un mal lleig.

Tragèdia: era un home molt llegit; no es pot dir el mateix dels llibres que escrivia.

Primícia: el patriarca bíblic Noè no va emprar mai l’expressió “amb la que està caient”.

Esportivitat: per acabar de fer bé les coses, la “Roja” hauria de ser, a més, separatista i maçònica.

EuroBegues: s’ha vist un Elvis de pota blava pels voltants del delta del Llobregat.

Llei Sinde/Wert: a la caverna de Plató hi ha hagut garrotades.

Mariano Rajoy, rescatat per l’Snark de Lewis Carroll: “el que et dic tres vegades és veritat”.

Resposta: “Qui t’estimes més, el papa o la mama?” fou la frase més freqüent que va sentir el parricida durant la seva infantesa.

Plaça de l’Univers: frankfurts i cerveses negres. “Plaça de l’Univers”, quin gran títol per a un llibre de Thomas Bernhard que ni ell ni jo escriurem.

14 comentaris:

  1. Respostes
    1. Tens raó, Francesc, m'ha sortit un homenatge involuntari.

      Elimina
  2. Un Elvis? on! on! on! (rubor) ho sento, els Elvis me pueden :)

    Em pregunto si ara, als 10, amb la paranoia per les MTS, on queden l'amor i el sexe?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Als 10 l'amor i el sexe tot virtual, pantalla mitjançant.

      Elimina
  3. Noé va guardar l'expressió per en Rajoy.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Era un sant baró, i això que la tenia a la punta de la llengua.

      Elimina
  4. D’aquest material jo en trec.. espera... un, dos, tres...: deu apunts. Quina generositat! :-)

    ResponElimina
  5. Jo crec que Noé va dir: "Cony, quin ruixat".

    ResponElimina
  6. Abans t'he llegit però no se m'ha acudit cap comentari a l'alçada de la teva agudesa, però et comento igual!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gemma Sara, tu comenta sense manies, no tinc cap intenció d'intimidar el personal.

      Elimina