dimecres, 1 de maig del 2013

(28) Molt graciós

Tothom ho sap menys jo
quan vas a llocs on no hauries d’anar
Tothom ho sap menys jo
a on vas quan et sents lliure

Tothom ho sap menys jo

Així que hi vas per riure una estona
Només per fer unes fotografies
Seria un beneit, si m’ho cregués
però sí, crec que hi vas per riure una estona

I dius, t’estimo, hermós

Molt graciós!

Una cançó de banyes bastant assumides. Malgrat el seu embolcall de balada confessional, agra com una mala cosa i per això mateix m’agrada. Final inesperat. Very funny.



12 comentaris:

  1. Una cançó molt dura malgrat l'embolcall i el títol... Musicalment, però, no m'ha agradat el final.

    ResponElimina
  2. I quin estremiment amb el pallasset!
    No me'l trauré del cap. Very fear.

    ResponElimina
    Respostes
    1. També era aquesta la intenció. Terrible Buffet.

      Elimina
  3. Et felicito pel treball. Tinc el disc de Magnetic Fields, però el valorava més per l'apartat musical que pel text (el meu domini de l'anglès és molt elemental, insuficient). Gracies a la teva aportació, ara aquestes cançons tenen una nova domensió (i quina facilitat que tenen alguns per fer lletres!)

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra, Jordi, haver-te ampliat l'horitzó. I amb això de les lletres, tot és qüestió de no tenir por dels enfocaments inusuals.

      Elimina
  4. He arribat a una conclusió, hi ha més cançóns d'Stephin Merritt que no estacions de metro. Pero reconec que m'hi he ben enganxat a the Magnetnic Fields, que de no haver estat per a tu, segurament mai no n'hauria sabut res.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja t'ho dic, Francesc, com a mínim n'hi ha 69, que és un número ben suggeridor.

      Elimina
  5. Digna de banda sonora de pel·li de culte.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs no sé, Josep, si aquesta l'ha emprat algú. Diria que no.

      Elimina
    2. Doncs una comèdia romàntica. Rotllo Quatre noces i un funeral.

      Elimina
    3. Està per veure, però a Magnetic Fields li va el rotllo més "indie".

      Elimina