La longevitat de les obres de reforma de l’intercanviador entre les línies 3 i 5 del metro i els Ferrocarrils de la Generalitat (el que encara anomeno "el Tren de Sarrià") està deixant petita les de la Sagrada Família. Encara que fa uns mesos que és obert el tram entre Balmes i Rambla de Catalunya, la prolongació fins el Passeig de Gràcia promet tenir-nos entretinguts encara uns quants mesos.
Fa pocs dies vaig llegir que s’havia inaugurat sense cerimònies el vestíbul de la línia 3 sota la Rambla de Catalunya. Com que el túnel ja duia mesos acabat, vaig haver de baixar a les profunditats per descobrir en què consistia aquesta “inauguració”. Res, o molt pitjor que res, que han tornat a deixar a la vista les horripilants ceràmiques que pretenien decorar els extrems del túnel. I jo que m’havia fet il·lusions que aprofitarien les obres per desfer-se d’elles discretament. Però no, tot el contrari, les han protegit amb una vitrina com si es tractés de patrimoni arqueològic. I al seu davant continuen aquelles paupèrrimes figures de ferralla pròpies d’una benzinera manxega. Diuen que en qüestió de gustos tants caps tants barrets, però, si hi ha justícia estètica, aquestes abominacions haurien de concitar una aversió unànime.
Lleig, molt lleig.
vaja! no ho he vist mai, caldrà anar-hi. Podries aprofitar i fer una guia turística de Barcelona, d'allò que cal veure, perquè en realitat no s'hauria de veure mai ^^ jo et suggereixo la Sagrada Famíli :P (hehehe)
ResponEliminaLleig a matar (estarà inclós en el catàleg de lletjors de BCN?).
ResponEliminaClídice, en Lluís Permanyer va escriure un llibre "La Barcelona lletja" que et serviria perfectament com a guia. No sé si això ho va arribar a catalogar.
ResponElimina