dijous, 18 d’abril del 2013

(22) Un home tendre

Per cada hora de sol
hi ha un milió d’anys de pluja
però en certa manera sempre sembla suficient
Quan l’amor cau del cel
ningú no pregunta el perquè
El prens o el deixes
on l’has trobat
Però només hi ha un tipus d’amor
en el qual pots passar-te la vida somiant

Per l’amor d’un home tendre
alguns han viatjat pertot arreu
alguns s’han rendit i han mort
Per l’amor d’un home tendre
alguns han patit una crisi i han plorat
alguns s’han fet pols per dins
però jo em quedaré just aquí i m’amagaré
entre els braços del meu home tendre.

Fins que no has conegut la tendresa
cap afecte mereix el seu nom
però pots tornar-te cega
de plorar a tothora
Qui va dir que la vida era fàcil?
Qui va dir que els homes són justos?
Bé, et desitjo el millor
però aparta les grapes del meu home
No en pots comprar un al centre comercial
però vindrà si el crides.

Per l’amor d’un home tendre
alguns han viatjat pertot arreu
alguns s’han rendit i han mort
Per l’amor d’un home tendre
alguns han patit una crisi i han plorat
alguns s’han fet pols per dins
però jo em quedaré just aquí i m’amagaré
entre els braços del meu home tendre
entre els braços del meu home tendre…


Després de dues cançons sentimentals, melangioses, cursis, “Sweet-Lovin’ Man” contrasta pel seu to optimista. Gaudir d’un home tendre pot ser difícil, però no impossible. Així ho proclama Claudia Gonson en un dels seus millors moments de l’àlbum. Un tema que té ànima de hit.


2 comentaris:

  1. Vols dir que serà un hit? Està bé però n'hi ha que m'agraden molt més!

    ResponElimina
  2. No ho serà que ja ho és, almenys a casa meva a les hores de dinar.

    ResponElimina