dimarts, 7 de maig del 2013

(29) Gran Canyó

Si jo fos el Gran Canyó
em faria eco de tot el que dius
però només sóc jo
solament sóc jo
i solies estimar-me tal com sóc
així que ja saps com estimar-me tal com sóc

Si jo fos Paul Bunyan
et duria ben lluny d’aquí
però només sóc jo
solament sóc jo
i solies estimar-me tal com sóc
així que ja saps com estimar-me tal com sóc
Paul Bunyan és un gegantí llenyataire llegendari del folklore americà. Segons la tradició, va obrir el Gran Canyó arrossegant darrera d’ell la seva destral.

El Gran Canyó del riu Colorado ha de ser un dels paisatges més desolats del planeta, el malson d’un agorafòbic, que difícilment pot conciliar la profunda ferida vers l’abisme amb el plàcid horitzó rectilini.


6 comentaris:

  1. Uf, una presentació una mica PowerPoint...

    ResponElimina
  2. Galde, no facis cas dels vídeos, m'he d'adaptar al que em trobo.

    ResponElimina
  3. El Valles Marineris és un canyó que d'ample fa el què el Gran Canyó de llarg..., això sí, sense gota d'eco ni cançó possible. La tan tènue atmosfera marciana és silenciosa com és tot el cosmos llevat de la Terra. Allò sí que és desolació.

    ResponElimina
  4. Afortunadament, Girbén, no la tinc al meu abast.

    ResponElimina
  5. Nota mental: Anar algún dia de vacances per la zona

    ResponElimina