dissabte, 28 de desembre del 2013

(56) Sí! Oh, sí!


És que ja no m’estimes?
Tens l’anhel de ser lliure?
Et faig enfilar-te als arbres?

Sí! Oh, sí!
 
Et faig enfilar per les parets?
Tems cada trucada del telefon?
No em suportes de cap de les maneres?

Sí! Oh, sí!

Em pensava que et necessitava més que l’aire
És cert que ja no t‘importa?
Estàs tenint una aventura?
Sí! Oh, sí!
Quan ens vam conèixer
vaig pensar que els diners ho eren tot
Per això et vaig deixar comprar la casa, el cotxe, l’anell
però no puc aguantar les teves queixes perpètues
i no saps cantar.


Havia pensat que si ens separàvem
podríem començar de nou
Vols trencar-me el cor?

Sí! Oh, sí!

 
He xalat amargant-te la vida durant anys
Vaig trobar la tranquil·litat tot jugant amb les teves pors
Com m’agradava causar-te llàgrimes d’or i argent
però ara estimada…

 
Quina vida tan fosca i sinistra!
És un ganivet el que tens a la mà?
Series capaç de matar la teva dona?

Sí! Oh, sí!

 
Oh, em moro, em moro, em moro
Així, hem acabat tu i jo?
Ha estat la meva vida una mentida?

Sí! Oh, sí!
A la vegada una cançó de pregunta i resposta i una “murder ballad” canònica. No la mata perquè era seva, la mata per no saber cantar. Un hit indiscutible de l’àlbum, del qual Claudia i Stephin feien una molt bona transcripció en directe.


13 comentaris:

  1. Si ve en Rajoy et xapa el bloc. Sí, sí: és una murder ballad secessionista!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La vida d'en Rajoy ha estat una mentida. Sí, oh, sí.

      Elimina
  2. justa la fusta mu! considerem-nos convidades en un blog spanishtransgressor und abocat a la clandestinitat més allòallòiana. escolteu-me bé, perquè només ho diré una vegada.

    ah! sí! (m'aixeco les ulleres) sóc jo, en Leclerc ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha, ha, hauré de veure "Allo, allo" ja que sóc l'últim mortal a estar in albis.

      Elimina
    2. mother of beautiful love! agh! anatema! així no saps que pot fer una cambrera sexy amb una branca d'api a un parell d'oficials alemanys! no, si ja deia jo queeeee :P

      Elimina
    3. En el meu descàrrec els meus germans se la saben de memòria i la rememoren a totes les festes familiars.

      Elimina
  3. más grave que no saber cantar, es no saber contar cuentos,... fíjate Serezade, o mismamente Rajoy¡...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pilar, lo de Rajoy no se explica, porque ni cuentos sabe contar.

      Elimina
  4. Un hit monumental. Aquí tens un vídeo que, tot i ser una mica pobre, dóna una idea de la posada en escena que feien de la cançó:
    https://picasaweb.google.com/santi.ullibarri/TheMagneticFields23102004?authkey=Gv1sRgCOf2wZqc8qeSPw#5962510209214550626

    Sí, hi va haver un temps que l'amic Stephin s'enfilava als respatllers de les butaques de platea...

    (ja no recordo com posar codis per als enllaços!)

    ResponElimina
    Respostes
    1. A youTube hi ha una versió en directe que es veu una mica millor, però per fer-se una idea aquesta serveix.

      Elimina
    2. On hi hagi l'Aliança del Poble Nou, que calli YouTube.

      Elimina