dissabte, 27 de maig del 2017

Un món de metros: Amsterdam (2)

No sé si les dades del meu llibre són gaire fidedignes, diria que les xifres que vaig donar l’any 2010 (49 estacions i 51 quilòmetres de vies) no han variat. El que sí que ha millorat és el disseny del mapa, que ara incorpora línies de tram i alguns edificis emblemàtics. Malgrat l’augment de la quantitat d’informació, la claredat és màxima i l’estil relaxat i relaxant. Com era de preveure, abunden les vies aquàtiques. Abaix a l’esquerre, al costat de l’aeroport, podeu veure un bou de les Terres Altes d’Escòcia. No és cap error. Caldrà que hi aneu per confirmar-ho.

4 comentaris:

  1. No he anat a Amsterdam, i el tema ja s'està allargant massa en el temps. Hi he de posar remei ja. I més sabent que hi ha possibilitats de trobar-hi vaques pel-roges escoceses.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també fa molt de temps que no hi he anat i val molt la pena.

      Elimina
  2. No fa ni un mes que vaig estar per Amsterdam, si haguessis avisat abans m'hagués acostat al bou!

    ResponElimina