dimecres, 17 de juliol del 2013

(38) Un conte de fades oblidat fa temps


Si algú m’hagués dit que series aquí
murmurant aquestes coses conegudes
parlant als meus animals domèstics
fumant les cigarretes de sempre
m’hauria posat a riure
Et vaig deixar de veure a l’estiu
Vas dir que odiaves els comiats llargs
Vas dir que no hi havia res a explicar
a totes les vides una mica de pluja…
etcètera

I un conte de fades oblidat fa temps
és als teus ulls de nou
i estic atrapat dins un món de somnis
on els colors són massa intensos
i res no té sentit
hi ha un poble flotant d’edredons
en una boira de misteri
Hi ha un vell castell encantat
i la princesa sóc jo
adornat com un arbre de Nadal

Suposo que has fet la teva gracieta
però jo he perdut el sentit de l’humor
La meva medicació està deixant de fer efecte
o no és prou forta per aguantar això
i llavors em beses com abans
i em trobo volent-ne més
i em dius aquella petita mentida
que em mantingué hipnotitzat:
un altre petó
 
I un conte de fades oblidat fa temps
és als teus ulls de nou
i estic atrapat dins un món de somnis
on els colors són massa intensos
i res no té sentit
hi ha un poble flotant d’edredons
en una boira de misteri
Hi ha un vell castell encantat
i la princesa sóc jo
adornat com un arbre de Nadal

Si algú m’hagués dit que sucumbiria
si algú m’hagués dit que seria tan ruc
després de totes les nits d’insomni
quan encenia totes les llums
els hauria pegat
però he posat l’altra galta
Em tremola la veu, els genolls no m’aguanten
i em vences de nou
i ja sé què passa llavors:
apuges les apostes

I un conte de fades oblidat fa temps
és als teus ulls de nou
i estic atrapat dins un món de somnis
on els colors són massa intensos
i res no té sentit

Canta Dudley Klute. Sota un entramat de tecno psicòtic, un cas típic de narrador poc fiable. Realment ha tornat el seu vell amor o és un cas de medicació equivocada. Sembla que en qualsevol moment hi apareixeran unicorns roses.




2 comentaris: