dilluns, 8 de desembre del 2008

L'escrutini

Com que sóc novell en aquest món de la xarxa, m’intrigava saber de què depèn que la gent interactuï o no amb el teu bloc, ja que em constava que algú em llegia, però que ningú no piulava. Un cop acabat el termini de la meva primera enquesta, toca fer un balanç dels resultats. Em puc donar per satisfet: alguns pobles de la “meseta castellana” no aconsegueixen reunir onze vots a les urnes.

A risc de caure en els vicis del nepotisme, he d’agrair al meu germà Santi la seva fidelitat (la de Josep ja venia amb el paquet). Seus van ser els primers vots. Que la suma dels percentatges superi el 100% es pot deure tant a un error de programació del widget com a l’entusiasme dels participants. Un 45% havia afegit ja un comentari, per tant d’ells no puc tenir queixa. Un 36% estan d’acord amb tot el que publico, els trobo una mica acomodaticis (i aquí m’hi incloc, perquè jo també vaig votar aquesta opció). Un 18% es confessen tímids i no seré jo qui intenti treure’ls aquest encant tan particular. Un 9% diu que no val la pena, i és veritat, però aquestes coses no s’han de dir mai en veu alta.

La veritat és que em sento molt ben acompanyat, tant pels que us expresseu com pels que no. Us prometo que no penso posar una altra enquesta en els propers mesos, no fos cas que us espantéssiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada