dijous, 16 de juny del 2011

The Bloomsday Underground


Tret d'aquí (no m'he pogut resistir).

15 comentaris:

  1. Just aquest mati pensava a l’Ulisses, a propòsit del suc que trec a una batalleta a la India de una setmana : El que passa pel cap un sol dia dona per un llibre que es triga setmanes a llegir i que provoca milers d’escrits. Ara veig que nomes cal agafar el metro i posar-s’hi.

    ResponElimina
  2. José Luis, fa dos anys vaig celebrar el Bloomsday; l'any passat se'm va passar per alt; però aquesta combinació de metros i Ulisses no la podia deixar perdre. En un dia hi cap de tot; el senyor de Maistre amb el seu viatge al voltant de la seva cambra fou un precursor.

    ResponElimina
  3. I, ben mirat, la Tina Vallès va escriure ahir el seu particular Bloomsday.

    http://tinavalles.wordpress.com/2011/06/15/un-tres-i-un-cinc-de-cera/

    ResponElimina
  4. Em sento molt avergonyida, una calamar mig grega com sóc i no he llegit cap dels dos Ulisses. Prometo fer-ho aquestes vacances. A quina estació entro?

    ResponElimina
  5. Kalamar, jo només he llegit el modern. Cal agafar el metro a l’estació de Telèmac, i endavant!

    ResponElimina
  6. No m'estranya que no t'hagis pogut resistir perquè aquesta línia de metro resulta irresistible. Tant que em permeto copiar-me-la.
    Salutacions, Allau!

    ResponElimina
  7. Llàstima, Glòria, que la foto no és gaire bona.

    ResponElimina
  8. Clídice, som més del que pensen i diuen.

    ResponElimina
  9. Enric, és una simplificació, però molt bona.

    ResponElimina
  10. No he pogut evitar enllaçar-te, un cop més.

    ResponElimina
  11. No te n'estiguis, el Bloomsday no ens farà morir d'èxit.

    ResponElimina
  12. Aquest apunt se m'havia escapat, i gràcies a l'Eutrapèlia (un xic més amunt) l'he repescat. Al seu blog li he parlat de la possibilitat de dibuixar la línia de metro de "Les històries naturals", de Perucho. Ara només em cal trobar un dissenyador (bo i barat, of course). Molt bona la conya Homer-Joyce, per cert.

    ResponElimina
  13. Lluís, estic segur que per aquí per la xarxa local hi hauria algú disposat a fer-ho. No et falten recursos per trobar-los.

    ResponElimina