divendres, 10 de juny del 2011

Relleu


Ja ho diuen que, quan déu tanca una porta, obre una finestra. Així, si un estakhanovista de l’apunt diari, com ara jo, decideix afluixar el ritme de publicació, d’altres decideixen redoblar els esforços. Aquest és el cas d’un blocaire X qui, no content amb tenir en dansa una pila de blocs, n’ha obert un de nou.

Es diu “El cor del bloc” i, tot i que no és ben bé la revista de xafarderies de la catosfera que alguns havíem somiat, pretén recollir activitats públiques relacionades amb el món dels blocs. Aquestes poden ser de molts tipus diferents, com per exemple:
  • Concursos i jocs, iniciats des d’un bloc i oberts a la participació de tothom.
  • Anunci de la publicació o presentació de llibres escrits per algun blocaire
  • Aparicions públiques (premsa, ràdio, televisió, cinema, cabaret…) de blocaires
  • Iniciatives col·lectives com els homenatges a grans figures de la nostra cultura
  • Projectes participatius, com el Top Ten dels refranys catalans…
Entreu-hi. Veureu que és un bloc obert a totes les propostes. O sigui que, si voleu difondre’n alguna, només cal que li envieu un correu.

A més, aquest Cor que no para s’ha empescat la idea de seleccionar el millor apunt publicat durant la setmana. Es pot començar a votar a partir de dilluns. Apa, que se us ha girat feina!

27 comentaris:

  1. I convocatòries de concerts, també?

    Eeeiii que no soc cap Anónim, sempre vaig amb la "ma" descoberta !!! Aquest Blogger va fataaaal!!!

    Carme J.

    ResponElimina
  2. Ara va i s'arregla, només per deixar-me en evidència!!!

    ResponElimina
  3. Un bloc molt llaminer que, a més a més, te, per a mi, l'encant afegit de recordar-me una peli que em va encantar quan era jove. Només hi trobo a faltar el Bing Crosby i el Louis Armstrong per completar la quadrilla.

    ResponElimina
  4. Ha, ha... entro ritualment al teu bloc per veure si hi ha res (pensant que no hi havia res) per comprovar les teves vacances i vas i publiques un apunt!

    Molt bona recomanació. Si tot va bé passarà a ser un bloc de referència per a tothom. I a més servirà per veure com està d'activa la catosfera.

    ResponElimina
  5. Carme, la convocatòria de concerts serà en privat, fes-me el favor. També cal mantenir una mica de vida privada.

    ResponElimina
  6. Carme J, si el concert el fa un blocaire o és l'excusa perquè un grup de blocaires es trobin, sí. Però pensa que si es publicita un acte social, El Cor del Bloc s'atribueix el dret de fer-ne crònica i publicar fotos. Tot el que és públic és públic per al Cor. Així li donarem el gust a l'Allau, que preferiria més salsa rosa.

    Allau, si hi ha ocasió de fer xafarderies, es faran.

    Brian, a l'avatar del Cor del Bloc hi surten tots cinc i al bloc també, a la barra dreta.

    ResponElimina
  7. Brian, estàs parlant de "High Society" la versió musical de "Històries de Filadèlfia"? Encara m'obligaràs a fer un apunt suplementari dedicat a Cole Porter.

    ResponElimina
  8. Galde, ja us vaig advertir, la sorpresa seran les meves vacances, no pas l'apunt diari. De totes maneres aquí passo el relleu: segur que hi trobareu convocatòries interessants.

    ResponElimina
  9. Cor, alguns dels meus secrets no haurien de ser mai revelats!

    ResponElimina
  10. Allau, a mi també m'agradarien les xafarderies. N'hi deu haver un munt!

    ResponElimina
  11. Enric, n'hi ha un munt, però els meus llavis estan segellats. Passem al correu privat?

    ResponElimina
  12. Cor de Bloc, només intentava fer una clucadeta d'ull a l'Allau!!
    També m'agraden les tafaneries i en puc compartir algunes.. . . .ehem(es broma),però passem al privat, quan vulgueu, ha, ha, ha!

    ResponElimina
  13. Allau, ets en tot! No te'n perds ni una!

    Una molt bona iniciativa aquest cor dels blogs. Hi farem una "ullada". :-)

    ResponElimina
  14. Evidentment estava parlant de "High Society" (m'havia descuidat de mencionar Celeste Holm). M'agradaria molt un apunt dedicat a Cole Porter. (Confidencialment: si et surt bé te'l voto a El Cor ;-P )

    ResponElimina
  15. Víctor, no estic en tot, però en aquest cas se m'hi van adreçar personalment i jo no tinc mai un ni per a ningú.

    ResponElimina
  16. suposo que per allà també ens hi veurem....

    ResponElimina
  17. I tant, Garbí, és allò de quant més serem…

    ResponElimina
  18. Òbviament allò d'ahir havia de ser fals. Un daily que no sigui daily, per favor!

    ResponElimina
  19. Qualsevol excusa és bona per continuar, Allau. La idea del nou blog és prou bona i li desitjo sort.

    ResponElimina
  20. Puigmalet, aquest era un apunt sol·licitat. Ara m'hauré de forçar a no publicar un dia per no quedar com un home sense paraula.

    ResponElimina
  21. Glòria, serà qüestió de seguir-lo per estar al dia.

    ResponElimina
  22. M'ha encantat l'etiqueta de "metabloc" i per xafarderies... en sé una però com que és meva només l'explicaré després de tres o quatre xupitos de Mistela

    ResponElimina
  23. L'etiqueta de "metabloc" la faig servir pels apunts en els quals parlo sobre altres blocs o reflexiono sobre el fenomen.

    ResponElimina