dilluns, 31 de desembre del 2018

L'univers i la resta

M'havia promès no anar a veure cap altra cinta de super-herois en la vida; que ja m'he fet gran (em deia), i no estic per contemplar il·lusions perdudes sense cap criteri selectiu. Però "Spider-Man: Into the Spider-Verse" m'estava atraient des del dia de la seva estrena amb una estètica animada que em semblava fenomenal, tot i que la mitologia em fos aliena.

La pel·lícula és sensacional, com a mínim des del punt de vista ocular: calen tres vides per digerir aquesta festassa d'efectes en multicolor. El seu sentit de l'humor és igualment memorable i mereixen respecte aquestes sabates descordades i rebels.

D'acord, tot plegat no és gaire adult, però en algun moment els adults havíem d'aprendre què vol dir la diversió. Aneu-la a veure, feu-vos el favor, i arrossegueu les criatures: elles no en tenien la culpa.

6 comentaris:

  1. Fas bé de no veure pelis de super herois, se'm va ocòrrer veure Avengers_infinity War, i és horrorosa, dues hores de mal gust sense cap sentit, més o menys com la última de Misión Imposible, que tant la lloen i es un pal inaguantable que flirteja amb el ridícul.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home, són una criaturada, però aquesta és del milloret que es pot fer amb el gènere.

      Elimina
  2. Doncs jo tinc intenció de veure-la, i tant! És precisament ara (a la meva edat!) que m'he posat a veure pel·lis de superherois, i mira, tampoc estan malament. Però aquesta em sembla especial i diferent per ser d'animació. El que no crec és que la miri al cinema, probablement m'esperi a que me la posin en alguna plataforma digital.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No cal que et digui que al cinema ha de guanyar molt.

      Elimina
  3. El millor, l'orgia cromàtica! I va a més conforme avança la peli! M'ho vaig passar francament bé, i no em vaig adormir ni un instant. Ai, Allau, t'haig de confessar que de fa uns mesos que a les pelis del cine sempre faig alguna becaina (a casa encara és pitjor, però tinc l'excusa del sofà).

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també em passa, són coses de l'edat. Crec que em vaig adormir un moment, fins i tot amb aquesta.

      Elimina