dissabte, 19 de setembre del 2009

Futbol, per variar



Els lectors estrictament “straight” em disculparan el to homòfíl dels meus últims apunts; els puc assegurar que, si volgués, podria omplir els meus posts de greuges mariques (molts d’ells situats a Itàlia, Lituània, Ucraïna o aquí mateix). Però com que també m’agrada la broma i avui és dissabte, prefereixo presentar aquí un cas més graciós. Succeí a Honduras en un partit on l’equip Vida marcà un gol. Duts per l’alegria que acompanya aquests esdeveniments, els jugadors Orlin Peralta i Bryan Beckeles (qui bateja aquests paios?) es morrejaren sense cap vergonya.

La premsa i el país en general en va fer molta broma homòfoba. A Centroamèrica, com a tot arreu, aquestes coses es paguen. Un dels besadors digué que només li havia xiuxiuejat una cosa innòcua a cau d’orella. L’altre reconegué la besada, però l’excusà en l’èxtasi inenarrable del moment del gol i assegurà que no havia emprat la llengua. Afegí que tota la seva família sap que ell és completament normal.

Normal.

8 comentaris:

  1. al món del futbol, com a l'Iran, no hi ha homosexuals, que no ho sabies?

    ResponElimina
  2. És clar que no n'hi ha, només que són petoners de mena.

    ResponElimina
  3. Ostres! Això, al mundillo del futból, devia ser un pou de comentaris malsonants d'impressió.
    No tinc ni temps ni ganes, però segur que es podria fer un tractat de sociologia amb els comentaris de l'aconteixement.

    ResponElimina
  4. No seré jo, Ferran, qui faci aquest tractat, que vull preservar la meva salut física i mental.

    ResponElimina
  5. Allau, no demanis disculpes, que ets a casa teva. Només faltaria.
    Rosa, una lectora estrictament straight?

    ResponElimina
  6. Ja ho sé, Rosa. La retòrica em perd...

    ResponElimina
  7. Allau, per un moment he pensat que m'anaves a dir "la retòrica em fa anar de cul"...De debó.
    Gràcies per l'apunt sobre la darrera tarantinada. És un plaer llegir-te.
    Una última cosa referent a La zona (podria escriure-ho allà on correspon, però la mandra em perd). Dovlàtov no és un autor inèdit a l'estat espanyol; La zona és (era) la inèdita.
    Res més. Escriu el que vulguis. Jo t'aniré llegint.
    Rosa, una lectora heterosexual, estrictament straight, i atenta.

    ResponElimina
  8. Gràcies, Rosa. Tens tota la raó sobre això de Dovlàtov. Procuro documentar-me abans d'escriure res, però en aquest cas no ho devia fer prou bé. Ho he esmenat allà on pertocava. Gràcies de nou per l'atenta lectura.

    ResponElimina