dissabte, 19 de setembre del 2009

M’estimo Yo La Tengo


M’estimo Yo La Tengo perquè em són propers. Perquè tenen un nom impossible. Perquè de vegades semblen gairebé amateurs. Perquè admiren les cançons de Ray Davies. Perquè Georgia Kaplan té una adorable veu insuficient. Perquè demostren que hi ha vida després de The Velvet Underground. Perquè poden ser dolços. Perquè poden ser cacofònics. Per “Night falls on Hoboken”. Perquè Georgia Kaplan surt a les fotografies amb el seu “bolso”. Perquè tenen sentit de l’humor. Perquè Ira Kaplan té una veu lleugerament àcida que pot acariciar-te si convé. Perquè no tocaran mai en un estadi. Perquè admiren les cançons de Daniel Johnston. Perquè fan concerts a la carta. Perquè són experimentals. Perquè són tradicionals. Per la portada de Gary Panter. Per les seves coreografies de pa sucat amb oli. Perquè són humils. Perquè són creativament ambiciosos. Perquè tothom que els coneix els estima. Perquè els agrada el rock, el pop, el soul, el folk, el feedback i la bossa-nova. Perquè són eclèctics. Perquè han tret un altre disc estupend que es diu “Popular music”. M’estimo Yo La Tengo.

Ha quedat clar?










Vídeos de John McSwain

5 comentaris:

  1. Snes dubte un grup que tinc pendent per descobrir! Sonen molt bé!

    ResponElimina
  2. ...m'havia perdut aqeust post, a mi també m'agraden molt Yola tengo, tinc tota la seva discografia, i encara escolto molt sovint May I sing with me, Painfull i molts altres, un dia vaig poder parlar una estona amb la Georgia, era al Pop festival de Badalona i en acabar la seva actuació em vaig colar al Backstage i em vaig agenollar devant seu declarant-li la meva admiració eterna,...va ser un concert espectacular, m'agrada com toca la guitarra l'Ira i m'agrada que t'agradi

    ResponElimina
  3. No sé, Robert, si arribaria a agenollar-me, però està clar que ENS agrada Yo la tengo.

    ResponElimina
  4. ...faras bé Allau, jo d'aquella feta em vaig haber de fer una artroscòpia,...

    ResponElimina