dissabte, 19 de setembre del 2009

Plagi?


Fa deu dies que vaig oferir als meus amables lectors la primícia del canvi de tipografia del catàleg d’IKEA. Ahir el suplement EP3, que dedica EL PAÍS a la canalla, va publicar un article sobre el mateix daltabaix. Encara que el redactor hagi buscat el testimoni d’un parell de dissenyadors gràfics, el resultat no s’allunya gaire del que jo vaig dir en el seu moment. O sigui que tots xumem de Viquipèdia i de bones intencions.

Començo a pensar que això que faig a estones perdudes i trobades algú m’ho hauria de pagar.

4 comentaris:

  1. Hummmm. Tal i com estan de sensibles amb el tema dels drets d'autor, aquest és un judici guanyat, A. Ànims!

    ResponElimina
  2. VAig llegir l'article a EP3, al·lucinant.. realment hi ha algú que es fixi en les tipologies d eels lletres dels catàlegs dels grans magatzems??
    PERO MIRA QUE S'HA DE SER FREAAAAK!

    ResponElimina
  3. Glam, vigila el que dius que aquí hem afusellat a més d'un per una "Comic Sans". O freak era un elogi?

    Josep i Sargantana, els meus advocats ja hi treballen.

    ResponElimina