dimecres, 16 de setembre del 2009

Jota


Ves, qui m’ho havia de dir
que faria tant l’idiota
tot i que ballo fatal
i de música en sé poca
m’he ficat en l’embolic
d’escriure una nova jota

Ha estat cosa d’en Tibau
el seu joc em destarota
però no sé dir-li que no
i pico amb cada proposta
em temo que acabaré
ensinistrant una foca

No, no m’he begut l’enteniment amb el viatge a Saragossa, aquests versets són la meva participació al 126è joc literari d’en Jesús Tibau que demanava que escriguéssim una jota de les que s'estilen a les Terres de l'Ebre.

5 comentaris:

  1. ha, ha ,ha. moltíssimes gràcies, m'ho estic passant com un crio esperant les vostres jotes.
    Vull aprofitar per a agrair de tot cor a tots aquells i aquelles que participeu de forma entusiasta i fidel a gairebé tots els jocs, especialment als de tipus creatiu. De veritat que sou com una família per a mi i us tinc estima.

    ResponElimina
  2. molt bona! veus? ves a saber si per aquí pots explotar nous camins cap a l'estrellat (sic) :P

    ResponElimina
  3. Sí, Clídice, hi ha que neixem estrellats.

    ResponElimina