dimarts, 27 de novembre del 2018

Me'n recordo (LXIV)

Me'n recordo que en el viatge a Mèxic de 2004 vam fer un trajecte nocturn en cotxe de línia entre el D.F. i Guadalajara. Com que el bus arribava a la capital de Jalisco de matinada, el bitllet incloïa unes hores de pernoctació al molt decent  Hotel Américas.

Tot veient "Narcos: México" descobreixo que aquest hotel (que figura prominentment a la sèrie) havia sigut propietat de Félix Gallardo, el capo del càrtel de Guadalajara. I que potser va ser escenari d'una escena tan sanguinolenta com aquesta (interpretada per Ernesto Alterio i Diego Luna) anys abans de la meva entrada en escena. Viure per veure.

5 comentaris:

  1. Si les parets dels hotels parlessin... potser aquesta escena no és el més escandalós que ha passat en aquell hotel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La mateixa "Narcos" en va plena d'escenes escandaloses que passen en aquest hotel.

      Elimina
  2. Jo que ni tan sols m'acosto a Hospitalet perquè ja em fa prou por imaginat Mèxic...

    PS: Ja ens diràs quan acabis la temporada si està al nivell de les anteriors.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo l'any 2004 era un valent, ara també m'ho penso si he d'anar al sud de la Diagonal.

      Elimina
    2. Sí, ja escriuré alguna cosa sobre la temporada.

      Elimina