dimarts, 20 de gener del 2009

I ara passem a la publicitat...

Us haureu fixat que des de fa quatre dies apareix una galeria de retrats aquí a mà dreta (aquesta zona dels blocs que ningú no es mira) amb els lectors que han decidit fer pública la seva fidelitat. Mentre només vaig tenir un seguidor confés (hola pratinsky!) em vaig conformar amb guardar-lo per a mi, però quan va aparèixer el segon (hola puigmalet!) vaig trobar que ja era hora de penjar el quadre d’honor. Com se sol dir, l’èxit sorprengué a la pròpia empresa, perquè en dos dies van aparèixer tres nous sospitosos habituals (hola!, hola! i hola!).

Pels que passeu per aquí i us vulgueu retratar, només cal que cliqueu on posa “segueix aquest bloc”. A mi això de les votacions i els tops (que també són a la dreta) no m’importa gaire, però poder posar cara -encara que sigui “rara”- als meus lectors sí que em faria gràcia.

Disculpeu els minuts promocionals, ara mateix reprenem la programació.

8 comentaris:

  1. La cara serà tan rara com tu vulguis, però diuen que m'hi van clavar :-p . Els malalts d'internet no podem resistir-nos a clicar un link ni a afegir-nos ni a donar-nos d'alta...

    ResponElimina
  2. Precisament tu, Ferran, és el que la té més normal de la família.

    ResponElimina
  3. si en lloc de la cara et van bé un parell de peus...

    ResponElimina
  4. Encantat de tenir els teus peus a la capçalera!

    ResponElimina
  5. Com va dir l'Antonio Gasset, "durant la pausa publicitària resaré amb l'esperança que cap dels seus fills no s'hagi presentat al càsting d''Operación Triunfo'.

    Això dels seguidors trobo que va bé, així accedeixes als blocs directament. Tot i això, jo vaig posar-hi "Els meus amants", amb la decepció posterior de comprovar que tots sou hòmens, carai.

    ResponElimina
  6. Benvolgut Allau, crec que la "cara" que tu exposes és la més difícil de contextualitzar...
    Veig ue Reflexions en Català m'ha avençat en aclarir que desde el quadre de visitants fidels es pot accedir als seus blogs.
    Felicitats sinceres per la fidelització de l'audiencia.

    ResponElimina
  7. Marc, una nova preocupació per a tu, que en Josep no es presenti a algun càsting.

    Pratinsky, gràcies, un dia d'aquests explicaré qui em va fer la cara nova.

    ResponElimina
  8. Jo no ensenyo la cara però tampoc m'amago rere un arbre, com fan altres...

    ResponElimina